KinetECO, Inc., click for home. KinetECO, Inc., click for home.

Zeniuksen opetukseen voi osallistua joillakin seuraavista tavoista:
1) ilmoittautumalla opetukseen ja ja maksamalla lukukausimaksun
2) ostamalla 4 tai 10 -kerran kortin
3) maksamalla tunnin yhteydessä kertamaksun

Lukukausioppilaaksi ilmoittautuminen

Ilmoittautumalla lukukausioppilaaksi varmistat paikkasi ja viikottaisen vakioaikasi. Tarkemmat hinnat löydät Hinnasto -sivulta.
Ilmoittautuminen opetukseen tehdään täyttämällä Zeniuksen verkkosivuilla oleva ilmoittautumislomake. Kun olemme vastaanottaneet ilmoittautumisen, vahvistamme ja varmistamme sen ottamalla yhteyttä sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Voit myös ilmoittautua sähköpostitse osoitteeseen info(at)zenius.fi tai soittamalla numeroon 044-5314748.

Syyslukukausi käsittää 15 ja kevätlukukausi 16 oppituntia. Kesken lukukauden ilmoittautuneen lukukausimaksu suhteutetaan lukukauden jäljellä olevien tuntien määrään. Kevätlukukausi alkaa viikolla 3 12.1.2015. Kevätlukukausi päättyy 30.5.2015, johon mennessä lukukausi oppilaan kaikki oppitunnit pyritään pitämään.

4 ja 10 -kerran kortit sekä kertamaksu

Lukukausimaksun asemesta voit ostaa 4 tai 10 -kerran kortin. 4-kerran kortti on voimassa pääsääntöisesti kaksi kuukautta ja 10-kerran kortti kolme kuukautta sen ostopäivästä (poikkeuksista on neuvoteltava erikseen).

Voit myös maksaa soitto-/laulutunnit kertamaksuna kunkin opetuskerran yhteydessä.

4 ja 10 -kerran kortin tai kertamaksun maksaneet voivat tulla mukaan opetukseen joustavasti läpi vuoden. Mikäli oppilas haluaa käydä soittotunneilla kesällä (14.6.-2.8.2015) tai joululoman aikana, on tästä sovittava tarkemmin erikseen.

Oppituntien peruminen ja siirtäminen

Alle 2 viikkoa ennen lukukauden alkua peruutetusta ilmoittautumisesta perimme 30 % lukukauden hinnasta ja lukukauden alkamisen jälkeen perutusta ilmoittautumisesta koko lukukauden hinnan täysimääräisesti.
Ilmoittautuminen on voimassa lukukauden. Mikäli oppija lopettaa opiskelun Zeniuksessa kesken lukukauden, peritään häneltä / hänen huoltajiltaan tässäkin tapauksessa pääsääntöisesti koko lukukauden maksu. Tapauksissa, joissa lopettamisen syy on erityisen painava, voidaan Zeniuksen edustajan kanssa kuitenkin neuvotella hinnanalennuksesta.

Oppitunnit pidetään lukujärjestyksen mukaan (pääsääntöisesti kerran viikossa) sovittuun aikaan. Yleisten musiikkioppilaitoksissa noudatettavien käytäntöjen mukaisesti musiikkikoulu Zenius ei ole velvollinen pitämään takaisin oppijan unohtamisesta, lomamatkasta, lyhytaikaisesta sairastaumisesta tai muusta vastaavasta johtuvia käymättäjääneitä peruuntuneita oppitunteja. Tulevista poissaoloista ja tulevien tuntien mahdollisesta siirtämisestä voi kuitenkin neuvotella ilmoittamalla niistä hyvissä ajoin etukäteen Zeniuksen opettajalle.
Opettajan sairastuessa pyrimme järjestämään pätevän sijaisen. Mikäli tunti joudutaan perumaan, ilmoitetaan tästä oppijalle ja sovitaan korvaustunnista. Jos sopivaa ajankohtaa korvaustunnille ei saada sovittua, ei oppijalta peritä maksua perutusta tunnista (etukäteen maksetun tunnin hinta palautetaan oppijalle).