KinetECO, Inc., click for home. KinetECO, Inc., click for home.

Tervetuloa laulu- ja soittotunneille!

Lahjakkuus meissä kaikissa Kari Hulkkonen Mikael Seire - ammattimuusikko Make Metsola

gyan julia jutta gydoarts musiikkikoulu

Musiikkikoulu Zeniuksen oppitunneille ovat tervetulleita kaikki musisoinnista kiinnostuneet: koululaiset, nuoret ja aikuiset! Tarjolla on laulu-, kitara-, basso-, kosketinsoitin- rumpu-, bändi- ja musiikkiteknologiatunteja sekä yksityis- että intensiivisenä pienryhmäopetuksena. Voit itse vaikuttaa siihen, mihin musiikkityyleihin oppitunnit painottuvat. Zeniuksessa sinun on mahdollista oppia soittamaan ja laulamaan muun muassa rokkia, bluesia, poppia, jazzia, soulia, funkia, heavya ja countrya.

Kynnys soittamisen ja laulamisen opiskelun aloittamiselle on pyritty pitämään matalana: emme edellytä opetukseen osallistuvilta ennakkotaitoja emmekä pidä pääsykokeita ja mukaan voi tulla myös kesken lukukauden. Tutustu opetustarjontaan, yleisinfoon ja hinnastoon, ja ilmoittaudu tämän jälkeen oppitunneille lomakkeella, puhelimitse tai sähköpostitse!

Musiikillisin ja valoisin terveisin,
- Gyan Dookie, Zeniuksen pääopettaja